Torsdagsvänlighet!

2011-03-05
En liten sammanfattning av min torsdag den 3 mars 2011

Jag hade ingen lektion denna torsdag så jag segade i soffan ett bra tag, käkade lunch och grät framför Oprah som den dagen handlade om mirakel. Dom berättade om en familj där deras tre små barn, en pojke och två flickor, hade dött i en bilolycka. Några år senare hade mamman blivit gravid med trillingar, en pojke och två flickor. ETT MIRAKEL enligt Oprah och alla grät, självklart jag också.

Haha, varför berättade jag det egentligen?

Hur som helst, efter Oprah begav jag mig ut på en promenad. Jag snurrade runt så gott som hela Umeå kändes det som, hittade småvägar här och där som jag ville undersöka. På väg hemåt gick jag förbi en busshållsplats där det var en liten tant som försökte ta sig ner från en liten kant, men hon vågade inte ritkigt eftersom det var ganska halt ute. Så jag gick fram för att hjälpa henne ner för kanten, vilket slutade i att jag gick med att jag hjälpte henne hela vägen hem eftersom hon var så rädd för att halka.

Det kändes bra i själen ;)

1 Comments

2011-03-05 @ 17:00:43

Du har ett stort hjärta fina Ida! :) miss you <3


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!