Sol, vagel, matta

2011-03-22
Idag är det så soligt att det gör ont i ögat!
Eller nä, men det är väldigt soligt och jag har ont i ögat, men det beror på att jag fått en irriterande vagel. AJ!
Jag kände att det ömmade igårkväll, och imorse fanns den där. Hoppas att den försvinner snabbt.
.
Idag har jag ingen skola men Henke är där och tentapluggar för fullt. Dom har tenta på torsdag, så nu spenderar dom hela dagarna på skolan. Fast jag vet inte hur effektiva dom är egentligen, dom håller till på IKSU så dom varvar pluggning och gym. Själv ska jag bege mig ut och rasta benen hade jag tänkt. Vet inte om det blir promenad eller löpning, får se hur snabbt jag vill komma tillbaka. ;)
.
Jag var nyss ut till soprummet och kastade en massa. Samtidigt passade jag på att hämta mattan som hade blåst ner från vår balkong. Jag upptäckte den nere på backen härom dagen när jag var ute på balkongen. Men då låg den precis vid husväggen nedanför fönstret på bottenvåningen. Det känndes inte så lockande att plumsa genom massa snö för att hämta den, så vi har ignorerat lite. Men så idag när jag va ut på balkongen såg jag att den hade blåst en bit till och låg på snövallen precis vid vägen, så det kändes som att det var dags att hämta den innan den flög in i en cyklist, en bil eller någon som gick förbi :P
.
Nu ska jag byta om och gå ut, Ciao!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!