MÄTT!

2011-03-25
Igår mättade jag mitt huvud med information och min mage med massa mat!
Det var som sagt informationsdag på skolan igår. Jag och några tjejer från klassen fick veta mer om lite olika program så just nu är jag jättepeppad på att plugga till hösten. Har alldeles nyss vart in på studera och sökt till systevetenskapligaprogrammet, vi får väl se hur det slutar ;)
.
Fick gratisgrejer på skolan. Kolla vilken snygg tygväska!!! Och en fin disktrasa,bokmärke, vykort och gooodis ;)
.
När jag kom hem från skolan skulle Henke och Lars åka in till stan så jag hakade på. Efter det rullade vi ut till Ica Maxi och köpte massa gott. Det blev fläskfile med potatis och morötter i ugn till middag och sen gjorde Lars en god vanilj och jordgubbspaj. PALTKOMA kan jag lova! Är typ fortfarande mätt :P
.
Mmm, pajen!
.
Nu har pojkarna åkte hem mot Timrå igen och här sitter jag. Funderar på att cykla ner på stan en sväng innan det är dags för spelkvällen!
.
Hörs hej :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!