Le Büss

2011-03-31
I skrivande stund är jag på södergående E4 mellan Härnösand och Sundsvall. Har brett ut mig över två säten i bussen och jäser på att Ybuss har gratis internet och kontaktuttag, de senaste fyra timmarna känns som en timma. Kanoners!
I Umeå var det knappt tio personer som klev ombord, men nu är det väl halvfullt ungefär. I Härnösand satte det sig en gubbe på raden framför mig och han luktar så äckligt! Den första kvarten var det förskräckligt men nu antar jag att min näsa har vant sig. Typ sursvett och ton med billig pafrym...ueck.
.
.
Det är i alla fall cirka två och en halv timme innan jag sitter hemma i världens bästa husvärldens bästa vågbro med världens bästa familj och efter lite middag med dom kommer jag umgås med världens bästa vänner!
.
Wihooooooooo

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!