Haba Haba Norge!

2011-03-01
Helgen har bara flugit förbi och det är visst redan tisdag. Vi hade ju inflyttningsfest i lördags och den va riktigt lyckad tycker jag. Vi han med förfest, fest, krogen och efterfest innan vi slocknade vid fyra-fem tiden med fyra övernattare i lägenheten. Jag lägger upp lite bilder senare! :)

Söndag och måndag var riktiga slödagar men idag har jag vänt på steken! Snörade på mig löparskorna och svettades i 10 km ute i solen. Även om jag inte är ute och springer lika ofta som jag vill så känns det som att det går lite bättre för varje gång nu. Jag brukar komma ihåg tiderna efter 7 km och det har gått 0-2 minuter snabbare varje gång. Det är ju åt rätt håll i alla fall och det är peppande!

När jag kom hem och skulle göra lunch så lyssnade jag på P3 Musik på radion och fick höra en av mina nya låtar som jag lyssnar på när jag är ute och springer. Då fick jag till min stora förvåning veta att det är Norges bidrag till Eurovision!
Den här låter är det: 



Vad tror du om den Lisa? ;)

Måste visa hur min utsökta lunch såg ut idag



Wookade Quornbitar, haricots verts, morötter och färsk broccoli. Och herregud, FÄRSK BROCCOLI, hur mycket godare än fryst broccoli är inte det? Me looove

På den andra bilden ser ni även vårat husdjur som vi har i lägenheten. Det är den som får våra matrester ;) 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!