Det luktar gott!

2011-03-09
För tillfället sitter jag i soffan och kikar på en repris av halv åtta hos mig, samtidigt som det står en lasagnette och gottar sig i ugnen. Det luktar så underbart matigt i hela lägenheten nu.
Jag tog en promenad lite tidigare innan jag till slut hamnade på ica för att köpa lite ingredienser till middagen. Åh jag blev så sugen på att köpa massa gott idag. Hade jag inte haft kontroll över mig själv hade jag kommit hem med nyponsoppa, äppelmos, te, risifrutti, färsk pasta, glass...you name it. Allt såg gott ut idag!
Men nu måste lasagnetten plockas ut!
hörs hej :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!