Bergochdalbanevecka

2011-03-17
Jag har visst drabbats av en sån där konstig vecka när humöret går upp och ner titt som tätt.
Jag har framtidsångest, ska jag plugga eller jobba? Jag vill ju bo kvar här ni när vi ha lägenheten, men det finns ingen utbildning här som lockar. Jag har hemlängtan! eller det är väl alla människor jag saknar. Skulle vilja att alla fanns här i Umeå. Skoldagarna är så korta så det känns som att jag slösar bort så mycket av min tid. När jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill träna! men har inte råd med gymkort och motivationen till att träna själv kommer allt mer sällan. Jag vill göra massor, men har blivit alldeles för snål. Jag vill pyssla, men inspirationen är död. Vädret är grått och trist idag...inte nog med allt så har jag tjejvecka...ååååh
Nu har jag helg i alla fall, och vi har godis hemma. Jag räknar med att det bara kan bli bättre nu!
Inga roliga bilder har jag tagit på sistone heller, men jag kan visa denna och berätta att jag längtar så efter mysiga hemmakvällar fyllda med skratt tillsammans med dessa vågbroladies!

3 Comments

2011-03-17 @ 19:36:27

Men lilla gumman, jag längtar också efter dig. Snart kommer våren, vem ska åka på "stenjakt" med mig? Skola eller jobb det vet du när rätta skolan/kursen hittas eller om ett bra jobb dyker upp, så jobbar du ett tag och läser sedan. Allt ordnar sig, för du vill alltid ha nåt att göra.

Ses och kramas förhoppningsvis snart!

2011-03-18 @ 07:49:22

Jag längtar efter dig! Det var alldeles för länge sen vi såg och det känns som att det är alldeles för långt till påsk. Du vet att du alltid kan slå en signal om du vill ventilera och vräka ur dig orosmonstren. Ses snart! Kram kram

2011-03-18 @ 23:12:08

Åh fina Ida, vi sitter i samma båt känner jag, fast på helt olika håll! Saknar dig gumman <3


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!