Sommarlov!

2011-06-10
Ja jäklar vad tiden går fort!
Nu är det 9 dagar sedan jag lämnade Umeå och har hunnit med så mycket.
.
  • Gjorde en mellanlandning i Timrå på vägen hem där jag bland annat hann åka på utflyckt och se havet.
  • Jobbat ett pass med godisplock
  • Haft en utekväll med tjejerna
  • Träffat så gott som hela släkten under ett restaurangbesök i Järvsö
  • Ätit mjukglass och kulglass!
  • HAR HAFT EN HÄLSINGLANDSTURNÉ I LASTBIL
.
Inte nog med det har jag hunnit med att läsa ut en och en halv bok och fått en kalasig solbränna! :D
.
Nöjd nu min kära Jenny? ;)

1 Comments

2011-06-10 @ 22:22:29

Tack älskling, nu är jag nöjd ända tills imorgon ^^


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!