Sommar och sol

2011-07-10
Japp, det är sommar och det är soligt. Inte tänker man på att blogga då ;) (ett försök till en ursäkt i alla fall)
.
Men jag vet som inte riktigt vad jag har att berätta heller, jag jobbar, solar och träffar massa underbara människor m.m.
Livet har varit helt oslagbart den senaste månaden!
Bjuder på lite bilder från Ida Blads liv, Summer of 2011 ;)
.
Jag har haft äran att presentera Lillhan för Frida och Jenny
Åkte med Moa-båten till Orn en dag tillsammans med Mamma och Farmor
(äsch, jag blev avbruten i mitt bloggande, för typ 3 timmar sen. Vi har hunnit bada och grilla och äta. Så nu är jag mätt och slö så nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. Haha)
.
Hörs Hej!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!