Helg helg heliga helg

2011-07-16
Då var det kväller igen. Har haft fullt upp med jobb hela veckan men nu är det helg och det ska bli så underbart att få sova ut imorgon! 3 av 5 dagar den här veckan har jag klivit upp innan 04:30, så det har inte blivit många utsövda morgnar. Det är inte så kul att gå och lägga sig innan 21:00 på kvällen, vilket jag borde ha gjort för att få tillräckligt med sömn. Man hinner som inte göra någonting annat än jobba, äta middag, sova. Men men, nog tjatat om det. Nu är det helg och herre jävlar vad jag uppskattar den! Imorgon vankas skumparty på Tranan, hur kul låter inte det? :D Så synd att de inte går att lägga upp bilder via mobilen. Är så trist med bara text, men glömmer bort att kolla bloggen när jag sitter vid datorn. Ni får leva med det tills jag kommer på något annat. Men nu SÖMN! :)

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!