Yo pepole!

2011-01-25

Hej hå, hej hå, här sitter jag och jobbar på!

Visst sörrni, vi har fått första uppgiften på kursen som jag sitter och pysslar på nu. Vi har några veckor med photoshop nu, så till redovisningen imorgon ska vi göra ett sorts kollage och ett tecknat självporträtt. Kan visa sen när jag är färdig :)

Annars för att hålla er uppdaterade på mitt liv har jag och Henke samlat på oss massa vuxenpoäng!
Vi har skrivit en in-/utflyttningslista med vad som måste fixa och vad som är viktigast.
Vi har packat ihop det mesta i våra rum eftersom det var besiktning av rummen imorse.
Vi har kollat upp bredbandsbolag, men inte bestämt oss för vad vi ska välja.
Vi har kollat upp elbolag, men det va bra mycket krångligare att förstå sig på sånt än vad jag trodde. Så det har vi inte helt bestämt oss för heller. MEN vi är i alla fall påväg!
Vi har flyttanmält oss.
Vi har insett att vi inte kommer ha problem med att komma på vad som ska ätas om dagarna, eftersom vi redan verkar laga samma mat även om vi inte bor tillsammans.
Vi nöter på blocket dygnet runt för att få tag i en soffa
VI HAR BETALAT FÖRSTA HYRAN PÅ LÄGENHETEN!

Det är inte långt kvar nu, och jag är glad att jag har lite skolarbeten att tänka på. Annars skulle pirret i magen bli outhärligt. Ska bara ta mig igenom 3 nätter i rummet, 1 natt i söderhamn, sen är resten i lägenheten och sprillans nya sängar!

Gaaaah jag längtar! :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!