Vilken härlig dag, tralalala

2011-01-26
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!
Det känns så bra idag att jag springa runt ute och vårskrika a´la Ronja Rövardotter :D

Dagen började med lektion och redovisning av uppgifterna. Det gick bra, jag märkte att jag hade kunnat jobba mer med mitt självporträtt när jag såg alla andras. Jag är ändå nöjd eftersom jag lärt mig så mycket av vad alla andra hade gjort så nu vet jag nya knep och tekniker för att kunna bättra på mitt eget på ett snyggare sätt än vad jag hade kunnat göra innan. Så det var en väldigt lärorik redovisning där vi lärde oss mycket av varandra.

Sen så fick vi vår nästa uppgift som kommer bli sååå rolig att jobba med!
Det är en väldigt kreativ uppgift och lite svår att förklara såhär i text, men ni får se sen när jag är igång med arbetet. Men jag vågar nog avslöja att spaghetti kommer ha en huvudroll i mitt projekt ;)

Var in till ica på väg hem för att handla lite, och såklart växer min kärlek till ICA för varje gång jag gå dit. Idag hade dom nämligen 1 kg blodapelsiner för 10 kr :D

Nu ska jag käka lunch och börja jobba med uppgiften, Auf Wiedersehen!



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!