Typiskt!

2011-01-17
Självklart har man blivit förkyld när det är dags för första skoldagen...
Kul att snora och harkla sig under veckans föreläsningar, suck.

Men men, känns ändå skoj att börja med något nytt. Vi har upprop idag 13:15 så innan dess ska jag hitta rätt sal i ett nyss hus på universitetet. Vi ska hålla till i Lärarhuset den här gången. Jag hoppas att det är fler än fyra personer på den här kursen :p
Lämnar en rapport om hur det är senare ;)

För övrigt så startade jag min dag med ett tungt uppvaknande. Igår hade jag bara lite lätt ont i halsen men imorse kunde jag knappt prata och näsan var täppt. Bläää.
Nu till frukost/brunch/lunch gjorde jag en grönsakssoppa och mackor. Första gången jag gör en soppa faktiskt! (förutom varma koppen-soppa) ;)



Nu ska jag svepa en kopp te, klä på mig allt varmt jag har och traska ner till skolan. Pepp på plugg!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!