Nöjd!

2011-01-23
Nu har jag skrubbat och städar korridoren och köket, så det är hög tid att luta sig tillbaka och jäsa med lite glass!

Andra nyheter:

- Henke har spelat tennis fredag och lördag och vann båda matcherna. Nu imorse for han iväg för att spela igen och nyss fick jag ett samtal, han vann alltihop!
Så nu är jag en stolt tennusfru ;)


- I fredags när jag och Hanna skulle åka till bion hamnade vi på reggaebussen!
Jag hade inte hört om det förut, men det finns en busschaufför här i Umeå som är känd som reggaechauffören. Så det var en upplevelse ;)

- Bion var nyttig, kan man säga så? Den va sorglig och hemsk, men bra. En sån där film som vinner priser fast den här förstod man i alla fall. Jag fattade däremot inte varför filmen hette Svinalängorna, men vi råkade komma lite sent till bion så vi missade första kvarten av filmen. Det kanske var under dom minuterna man fick veta varför den hette så.

- Jag tog en promenad runt Nydalasjön igår.



Det var fint väder och en mysig runda :D


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!