Lat och rastlös

2011-01-11
Jag har tråkigt, men känner inte för att göra något.
De andra i huset jobbar, förutom Tiger som ligger och snarkar i något hörn. Han har ju drabbats av kattsnuva så han snarkar jättemycket och hostar. Det är så sött! Men klart det är synd om honom också. Han va riktigt sjuk i torsdags så jag och Lina tog honom till veterinären i fredags. Så nu får han medecin och mår mycket bättre!

hmm...vad kan jag mer berätta.
.
.
Kan visa lite bilder från nyår som jag tagit från dom som hade kamera med sig!


Oj, va suddig den blev, men jaja. Här är det full fart på "dansgolvet". Tror jag har koll på namnen, Ellinor, Elsa, Malin och jag :p


Haha, Jag och Milla


Conny och Elsa


Elsa och Matilda


Jag, Christian och Linnea

Söta värdparet Matilda och Alex nyårspussas ;)

Haha! Bästa bilden, eller hur?
Vi körde ett kortspel och Linnea skulle utmana någon i armbrytning. Vi kämpade på rejält. Och som ni ser gick killarna igång på det också!

Det va det bästa nyårsfirandet på länge. Träffade massa nya människor och hade riktigt roligt hela tiden!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!