Fridag!

2011-01-21

God morgon! Japp, klockan är elva och jag klav alldeles nyss upp!
Idag hade vi visst inge skola så jag är helt fri. Jag har inget planerat förrän ikväll, då jag har en dejt med Hanna. Vi ska umgås lite och sen gå på bio. Vi ska se filmen Svinalängorna. Jag har inte sån bra koll på vad den handlar om, men har hört att den ska vara sevärd. Hur som helst ska det bli skoj att träffa Hanna :)

För övrigt så har min förkylning försvinnit (mest troligt tack vare alla kiwisar)!
OCH
Jag fick igång mitt TV-spel igår, jag har försökt ett par gånger men det ville inte funka då. Så igår nötte jag mariokart ett bra tag innan det var läggdags. Är rädd för att jag kommer fastna vid det ett par gånger till i helgen ;)


Bjuder på iphonebild igen, MarioKart och min lila dosa :D

2 Comments

2011-01-21 @ 22:07:00

Fan va bra! Då kan vi kanske ta en match nästa helg.

2011-01-22 @ 17:42:20

Ja, eller hur :D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!