Cykelflytt

2011-01-27


Idag har jag flyttat!

Kunde hämta nyckeln imorse, så jag drog igång dagen med att fylla väskor med prylar och cykla fram och tillbaka mellan mitt korridorsrum och lägenheten. Det blev fyra vändor så nu har jag väl underlätta jobbet lite i helgen i alla fall ;)
Imorgon stiger jag och min sambo på Ybussen 12:20. Han hoppar av i Timrå jag i Söderhamn. Sen sover vi några timmar, packar flyttlasset och rullar upp till umeå igen på lördagmorgon. Jag är så spänd och förväntansfull!

Inte nog med det så köpte jag och Henke två soffor för en halvtimme sen!


Fruktansvärt fula, men billiga och fräscha nog för att funka tills vi hittar vad vi verkligen vill ha.  500 kr för båda!





1 Comments

2011-01-27 @ 22:08:06

Jasså, du kunde inte vänta nån dag till. Det förstår jag, det är inte varje dag man får sin första lägenhet. Jag ser iallafall fram emot att få återgälda dig för alla gånger du kånkat på mina lådor in och ut ur diverse bostäder!

Vi ses snart syss!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!