2011!

2011-01-03

Idag kom jag hem efter ett långt nyårsbesök i Timrå. Dagarna rullade på i en hissnande fart däruppe. Fyllda av mys och roligheter :D

Nu är det Back to reality ska packa lite lådor och fixa inför flytten den här veckan har jag tänkt. Vill gärna ha det mesta fixat här hemma när det är dags att åka upp med flyttlasset i februari. Är så galet sugen på att fylla upp lägenheten redan nu!

Ska sno lite bilder från dom som va med på festen hon Alex i helgen så berättar jag om mitt nyår då ;)



Så länge bjuder jag på en bild på mig och min blivande sambo. Hihi va konstigt det känns. Men fantastiskt :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!