Tårsdäg

2011-02-03

Hej hopp, nu är det torsdag och jag vet inte riktigt hur den här dagen känns. Hade stora planer på att börja dagen med en premiärtur på längdskidor eftersom det såg så härligt ut häromdagen när jag tog en joggingrunda vid skidspåret. MEN, när jag klev upp så är det grått och trist utanför fönstrer och det snöar. Kändes inte lockande längre, fastän jag vill. Ska se om det kanske lugnar ner sig därute om ett tag.

Under tiden ska jag lyssna på P3 och dra igång med lite skolarbete. Nu har vi uppgiften att göra en tapet, kul kul kul! :D

Jag diskade nyss undan ett litet berg från diskbänken och kände för att visa er som inte vet hur det ser ut här. Idag är det den så kallade "samvaron" som är mest städad, så här får ni en rundtur av den delen i lägenheten:


Här har vi en översikt, sofforna vart mycket bättre än vi hade förväntat oss. I annonsen på blocket såg dom ganska skabbiga och fula ut så vi tänkta bara köpa dom för att ha något tills vidare. Men nu när dom är på plats känns det som att dom kommer få stanna kvar ett tag. Riktigt sköna att ligga och slappa i och bra att ha plats för många utan att sofforna kräver mycket utrymme. Båda två för 500 spänn känns som hittat!


Tv-bänken, som tidigare agerade hallmöbel hemma i vågbro, fungerar helt perfekt. Att min stereo fick plats helt perfekt i hyllan var perfekt! Blomman som ni ser på pallen är ett fynd från soprummet kan jag berätta. När mamma och jag var dit för att kasta skräp så såg hon den i sticka upp ur en soptunna. Det var ju inget fel på den och krukan var hel, så vi tog in den, duschade av den och tadaa, se så fin den är :D gratis är gott! ;)



Hörnfönstren med mina älskade lotuslyktor och fina krukväxter som vi fick i inflyttningspresent igår!
på den andra bilden ser ni också universums skönaste pläd som jag fick i julklapp. Det går knappt att förklara hur mjuk och len den är, det är som att ligga under ett moln!
Jag vet inte om det syns så bra hur vädret är utanför fönstret men det snöar för fullt i alla fall. Men nu ska jag komma igång med tapettillverkningen så får ni se mer av lägenheten en annan gång när jag har städat lite bättre där ;)

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!