Skidor och trassel

2011-02-04

God afton gott folk!

Jag och Hänk är nyss hemkomna från staden. Det började krypa i benen på oss och vi visste inte vad vi skulle ägna kvällen åt så vi åkte på bio och hamnade på premiären av den nya Disneyfilmen Trassel. Den va riktigt bra! En klassisk disney med humor, unika karaktärer och sång. SE DEN!


Imorgon förväntar jag mig att vakna upp med träningsvärk eftersom jag har spenderat lite mer än 1 timme i skidspåret idag. Första gången på 2-3 år. Det va faktiskt roligare än vad jag minns, så det är mycket möjligt att jag beger mig ut på en tur igen imon kort ;)
Imorgon ska vi dessutom inviga tvättstugan och hitta alla finesser på maskinerna därinne. En tripp till staden vankas också. Plus att jag försöker dra ihop något festaktigt med folket i min klass, hoppas att några nappar. Vore ju skoj att lära känna varandra lite mer nu när vi inte är så mycket i skolan :)

Hoppas ni har en bra helg!


1 Comments

2011-02-06 @ 17:32:44

SV; Tack Ida!Jag har såklart text också men kände inte för att lägga ut den ;) men tror du det blir bättre om man tar bort rosorna och rosetten? jag vill ha något litet piff men vet inte vad. önska vi satt i skolan och gav varandra tips nu!! haha


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!