Rastlös

2011-02-15
Nu är jag klar med det jag pysslat med dom senaste dagarna. Jag skalade av det ganska mycket, så jag skulle kunna göra ett till alternativ och redovisa, men nu känner jag att det börjar krypa i benen och jag vill göra något annat. Jag vill ut och springa idag igen, men idag känns det faktiskt för kallt (idag lyder jag dig mamma). Men jag behöver gå och handla lite till maten, så jag funderar på att i alla fall ta en promenad till Ica uppe på Mariehem, så blir det en liten promenad i alla fall. Ska gräva fram täckbyxorna först!

Det här är vad jag har pysslat med


Framsida


Baksida

Det här är ett förslag på uppslag i en så kallad "booklet". Ni vet ett sånt där häfte som finns med i skivfodralet.
Det hade varit bättre om det var ramar runt bilderna, så ni kan se vart kanterna går eftersom bakgrunden är vit, men det orkar jag inte fixa med nu. Så ni får föreställa er var kanterna går!

Några kommentarer? :)




0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!