Pigg och glad denna kyliga dag!

2011-02-14
Tänkte komma med lite statusuppdatering för er som bryr er ;)

Jag just nu:


Jag känner mig pigg och peppad på att göra vad som helst just nu. Vaknade tidigt och traskade till skolan, fick se lite skivomslag och en hint om vad nästa uppgift kommer vara, men det får vi veta mer om på onsdag. Sen traskade jag hem igen, eller rättare sagt småsprang eftersom jag hade glömt vantarna hemma och det är runt -20 ute idag. Det är ändå en fin dag, solen och den blå himmlen är här igen. Så när jag kom hem pumpade jag in lite ny musik i telefonen och begav mig ut på en löprunda. Var tre minuter snabbare den här gången, vilket är väldigt peppande för att ge mig ut snart igen!



Nu har jag duschat, ätit lunch, tagit på mig mjukisar, finfina sockor som min söta syster Sofie har skapat och lyssnar på Christer i P3. Ska skriva klart det här och sen ska jag plugga lite, eller jobba med uppgifter. Det känns konstigt att kalla det plugga när man pysslar i photoshop och illustrator.

Kan snabbt summera helgen som bestod av skidåkning, promenader, god mat, chips, choklad och roliga filmer!

Hörs mer sen! :D

2 Comments

2011-02-15 @ 08:14:11

Hihihi! vilka fina sockor. Roligt att se att du använder dom, så att dom inte bara är liggande i någon låda och sparas bara för att syrran har gjort dom och då kan man ju inte slänga dom bara så där. Nu kanske det blev lite rörigt men skitsamma, jag blir glad i alla fall

2011-02-15 @ 12:16:53

Haha, flummiga kommentarer är bäst ;D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!