Piffigt

2011-02-02
Haha, se så lätt det va att prova på en ny bloggdesign!
Eller okej, jag gjorde några misslyckade försök utan att riktigt ha koll på vad jag gjorde. Men nu ser det ut att funka i alla fall. Tacka gudarna för pedagogiska människor som gör det enkelt för oss andra. Kopiera och Klistra in är finfina uppfinningar ;)

Kan lämna en lägesrapport medan jag ändå är i farten:
Dagen spenderades alltså med Katarina och Lars som kom på besök. Vi fick fina inflyttningspresenter, kan visa några sen någon gång. Vi åkte till Ica Maxi och fick ännu mer att fylla kyl och frys med. Sen tog vi en tur till stan och käkade innan dom for söderut igen. Kvällen har varit slappare än slappast. Vi har lullat runt i lägenheten och växlat mellan Tv och dator. Samlade på mig lite vuxenpoäng genom att kolla på hela Tv4 nyheternas kvällssändning och sen har jag skypat med folket på nya vägen "hemma" i Vågbro ;)

Just nu sitter jag här vid köksbordet medan Henke sitter i soffan och strider med en hemtenta som han fick idag. Gäspningarna smyger sig tätare så det vankas nog läggning snart!

Har förresten bestämt mig att jag ska klippa mig innan inflyttningsfesten! Ska ringa och boka tid imorgon :D



Nattinatt!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!