På skolan

2011-02-11
Hej alla insnöade små själar!
Det tydligen snö, storm, kaos och allmänt förjävligt i landet, om jag ska tro allas facebookuppdateringar. Men här i Umeå skiner solen från en klarblå himmel. Jag längtar inte hem idag ;)

Sitter i skolan nu, vi är fem tjejer som sitter här i datasalen och pysslar med CD-omslaget. Vi har egentligen itne lektion, men jag tycker det känns lite duktigare och effektivare att sitta här istället för att sitta hemma i lägenheten. Henke är också i skolan, typ tre hus bort, och pluggar. Så jag kommer nog sitta kvar här ett tag till och pyssla.

Förövrigt så samlade jag på mig massa flickvännspoäng igår!
Jag överraskade Henke med en Roger Federer-Tshirt som han fick i sen julklapp, haha. Jag vet att det är en väääldigt sen julklapp, men det vart ju perfekt nu ändå eftersom han inte förväntade sig det alls. Det blev en bra torsdag ;)


Så ser den ut! Perfekt passade den också, jäklar va bra jag är på presenter :D


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!