Nu har vi landat

2011-02-01

Det har varit full fart i helgen med flyttning av möbler och kartonger hit och dit, men nu har vi allt på plats och trivs nästan alldeles för bra. Sängarna är sköna och vi sover helt underbart. Det är sån vardagslyx att kunna laga mat i ett eget kök, men ens egna grejer nära tillhands hela tiden. Jag skulle kunna nämna oändligt med fördelar om hur det är att bo i den här lägenheten!

Idag har jag självstudiedag igen, så de senaste timmarna har jag suttit vid köksbordet och pysslat i photoshop och lyssnat på Christer i P3. Mannen i mitt liv kom nyss hem och bänkade sig framför sitt Xbox men vi ska väl snart dra igång med middag. Det vankas fisk och potatis idag :D

Som ni märker är allt bra, livet rullar på helt fantastiskt!

(kommer självklart mer bilder sen så ni som läser min blogg får se hur vi har det! )

2 Comments

2011-02-01 @ 23:12:41

Det ser alldeles fantastiskt ut Ida, måste vara superhärligt! :)

2011-02-02 @ 11:16:21

Ja det är till och med superduperhäligt :D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!