Klipp klipp!

2011-02-17


ÄNTLIGEN!
Nu är allt ris borta och håret är kort och fräscht igen. Jag traskade upp till mariehem för att klippa mig klockan nio imorse. Kylan bet i kinderna så det va helt underbart att komma in på salongen och bli ompysslad ett tag. Det var en tjeje som går frisörprogrammet på gymnasiet som har praktik på den salongen och erbjuder klippning för 150 kr. Jag fick dessutom håret tvättat av henne, det har jag aldrig gjort hos hos nån frisör förut, sååå skönt och det luktar så gott :D
Jag klippte upp i nacken och lite längre fram, som jag gjorde i höstas, men nu är det inte lika stor skillnad utan mer page-liknande kan man nog säga. Hon som klippte va jättetrevlig och duktig. Och för 150 kr är jag verkligen nöjd!

Alldeles nyss gick Henke till IKSU för att sedan åka på skidresa med klassen till Hemavan. Så nu har jag lägenheten för mig själv ända till söndagkväll. Jag vet inte om det kanske kommer kännas ensamt, jag brukar ändå vara ganska bra på att sysselsätta mig själv tycker jag. Imorgon ska jag i alla fall få följa med Hanna och henner kompisar på tjejkväll, så det känns skönt att ha något att se fram emot i alla fall :D


2 Comments

2011-02-19 @ 11:42:26

SNYGGING!

2011-02-19 @ 12:21:04

Tack Hottie ;D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!