Fredagsmys!

2011-02-25
Här sitter jag och äter lunch och ät jättepepp på helg!
Vi hade lektion imorse där vi redovisade våra grupparbeten och analyserade varandras foldrar. Vi blev klar vid elva tiden och när vi klev ut ur klassrummet så håller ett band på och repar vid scenen som ligger mitt i lärarhuset där vi håller till. Jag och några tjejer stod kvar och lyssnade på dom lite och fick sedan veta att dom hade genrep inför lunch-spelningen som dom skulle ha. Jag och tre tjejer från klassen ville höra mer så vi stannade kvar för lyssna på dem. Det va ungefär en timma kvar till spelningen så vi köpte lite fika och satt och pratade. Det är kul att vi börjar umgås mer och mer, och att det inte är några grupperingar i klassen utan man kan vara med vem som helst liksom.

Spelningen var i alla fall jättekul. Det var ett folkmusikband med mycket fart och spex. Perfekt för att få igång fredagskänslorna!
Jag har ett filmklipp från låten "Finsk hästdisco" man jag lyckas inte ladda upp den här, så ni får se bilder på dom istället.


Imorgon vankas det inflyttningsfest och jag laddar upp med enbart partymusik från och med nu! :D

God Helg!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!