Brrr

2011-02-15
Idag är det ännu kallare ute, Henke va iväg till gymmet imorse och berättade att han fick frost i mustachen så fort han klev utanför dörren!
Så jag håller mig inomhus idag. Sitter och pysslar med skivomslag och lyssnar på musik. Det flyter på riktigt bra nu och jag har nästan för många ideer så jag vet inte vart jag ska börja eller när jag ska sluta :P

Nu tänkte jag ta en paus och visa lite bilder från min iphone.



I söndags tog vi en tur till Ica Maxi för att handla inför veckan (och för att lämna tillbaka kolsyremaskinen som inte ville fungera) . Vi tänkte gå på gångvägen som går lägs älven, men så såg vi att det var folk som gick och åkte skidor på isen så vi traskade ut och gick på älven hela vägen (Ica Maxi ligger strax bakom bron som är där vid den fina pilen jag ritade). Det va strålande sol och härligt!

Innan vi gick och handlade bestämde vi oss för att skriva en matlista och planera vad vi ska äta i veckan, vuxenpoäng och väldigt bekvämt!



I söndags åt vi tacos och jag fick äran att steka köttfärs ;)



Enligt listan ska vi äta Flygande Jakob idag! Jag bestämde det, så nu ska jag leva upp till mina förväntningar och försöka tillaga det. Tveksamt om jag lyckas klå mamma.
Om ni lyckas se vad som står på listan så ser ni att imorgon ska det ätas fiskpinnar. Men tro inte att det blir köpe-pinnar, nej nej, då ska jag vara ännu husligare och göra egna fiskpinnar!
Resten av veckan har vi inte bestämt något eftersom Henke åker på skidresa Torsdag - Söndag så då får jag äta vad jag vill. maahahahahahaha

2 Comments

2011-02-15 @ 19:35:35

Riktiga vuxenpoäng. JAg hade gärna kommit över och ätit lite flygande jakob, det kan aldrig gå fel. Men jag ser att köksljuset har använts flitigt, inte mycket kvar.

2011-02-15 @ 22:15:48

Ja, det blev några matlådor över så det finns kvar om du skyndar dig ;)

Har brännt på ljuset nu ikväll också så det är snart dags att hugga in på ett nytt! :D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!