Ännu en fin dag!

2011-02-09

God morgon!
Solen börjar kika fram runt husknuten och himmlen är så blå som den kan bli, underbart.
Jag har ingen lektion idag så jag ska ta mig en tur bort till Ica Maxi för att uträtta lite ärenden, som det så fin heter. Jag tänker ta en promenad dit bort och funderar på att gå ner till älven och ta gångvägen där som går ända till Strömpilen och Ica Maxi. Tror det kan bli hur härligt som helst.
Igår när jag tog min promenad gick jag också ner till älven, men då gick jag bara en liten bit och sen traskade jag hemåt igen. Såhär mysigt såg det ut då i alla fall


Ha en fin dag ni du med!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!