7 km senare

2011-02-10
Jajjamensan, nu har jag avverkat 7 km i löparskorna i typ -15 grader. Blev lite ledsen när jag vaknade imorse och Henke sa att det va minst -20 ute. Typiskt tänkte jag som hade tänkt ge mig ut på en runda, men -20 kändes inge lockande alls. Istället satte jag mig och började med skolarbete, men inspirationen försvann och rastlösheten tog över. Så jag blev faktiskt glad när jag såg att temperaturen ute hade gått upp till -15 i alla fall och än en gång är det sant att det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Med några extra lager gick det galant att bli rasta benen och bli svettig. Hade tid att tänka på hur jag vill göra med skivomslaget också, så nu ska jag hinka i mig vatten, ta en dusch, springa till tvättstugan, jobba med uppgiften och käka lunch!

Häääääääääääjdå!



Bjuder på en glad bild eftersom jag känner mig pigg och glad nu (däremot inte lika fräsch som på bilden ;)
Jag håller på och samlar ihop bilder som jag ska framkalla, är inne på studenten nu och lånade den här bilden som Bea tog på studentdagen. Även om min mun är knasig så gillar jag den massor :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!