Stelheten inom mig

2011-12-07

Idag har jag och min grupp varit grymt effektiva med vårt grupparbete. Det var dessutom rätt så roligt att sitta där i skolan X antal timmar.

Dagens bästa är nog ändå att jag och Ida lyckades boka de sista platserna på kvällens Aqua Zumba-pass. Alltså Zumba i en bassäng, hur kul låter inte det? :D

Dagens sämsta är dock att jag lyckades utrusta mig med nackspärr några timmar efter vi bokat passet. Den är fortfarande ganska mild, och jag vill så gärna prova det här passet, så jag märker väl efteråt hur smart beslut det är att dansa runt i vattnet med den här nacken.

Dags att packa badväskan och ge sig ut i snövädret!

Förresten, en till dagens bästa är att jag ska skypa med Sofie och Lisa när jag kommer hem igen! :D




0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!