Snön försvinner med inte känslan

2011-12-15

Från att ha snöat flera dagar i rad har det nu regnat några dagar, så snart har vi gröna gräsmattor igen. Men men, vad ska man göra? Jag har fortfarande julmys-feeling!

Igår var jag och han och kollade på stand-up-show med Magnus Betnér. Roligt med lite extra humor sådär på onsdagskvällen. För ska jag berätta något om hur vi har det i vårt samboliv kan jag erkänna att jag har roligt och skrattar lite eller enormt mycket varje dag. Det är något jag gillar extra mycket med mannen jag har vid min sida. Han vet jämt hur man lockar fram ett skratt så att allt annat som är drygt försvinner för några sekunder :D

Förutom det så kan ni få en update om hur vardagen ser ut hos oss den här veckan. Det är ju Musikhjälpen i P3 dygnet runt hela veckan och jag är besatt. Dom sänder i radio och på SVTplay, så datorn är kopplad i tvn hela tiden här hemma. Har inte kollat på någon vanlig TV eller lyssnat på musik sen i söndags (förutom julkalendern). Musikhjälpen är så bra bra BRA!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!