Lördagspepp framför fredagstv

2011-12-02

Framför tvn igen, den här gången framför Idol med ett glas överblivet vin från några helgen sen.

På tal om alkohol! Idag var jag och han på systemet och fyllde på förrådet lite. Hittade några spännande julcider som ska provsmakas imorgon då det vankas fest. Hojtar till ifall de lever upp till mina förväntningar. Kom hem med en Flaska glögg med chokladsmak också, utvärdering kommer på den också ;)

På tal om fest! Va ju på min femte maskerad, det senaste halvåret, för ett tag sen. Det var Kändistema och jag klutade ut en ComHem-Judit-Outfit. Blev förvånad över att jag lyckades så pass bra med håret, vad tycks?

Ger er en bild på gänget som jag snodde från Facebook. Ser ni villa alla klätt ut sig till? ;)


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!