Fint fräscht fest!

2011-12-10
Härlig helg, eller hur? Började gårdagen med att redovisa vårat grupparbete, vilket vi kände oss grymt nöjda med efteråt.
Kvällen innan hade jag lämnat in alla uppgifter, så strax efter klockan tolv efter redovisningen kunde jag känna lugnet av att ha hela Design och utvärderingskursen överstökad.
Resten av dagen spenderade jag på stan och strömpilen med att bara strosa runt och småshoppa sånt som jag var värd. Det blev inte så mycket, men att bara känna lugnet av att inte ha något som måste göras, himmelskt!
Det snöar för fullt dessutom!
.
Och idag har jag haft en slö men effektiv morgon. Började som vanligt med att ta med mig täcket till soffan och kolla på julkalendern.
.
Efter det frulle och sen har jag piffat och pysslat i lägenheten så den ser lite mer inbjudande ut. Ikväll kommer vi nämligen husera TVÅ fester!
Först ska Henke ha förfest innan dom ska på sittning. Sen när dom dragit vid 19-tiden kommer ett gäng från min klass rulla in. Är så taggad!
.
Men nu! packa träningsväskan och bege sig till Iksu ett tag. Först svettas på ett pass, efter det några längder i bassängen och sen tänker jag sätta mig i bastun ett tag. aaaaah, allt känns så bra nu :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!