Vuxenpoäng?

2011-04-06
Tjohejsan!
Dagen började med grått och trist väder, så det gjorde inte ont att sitta i skolan några timmar direkt. Men när jag kom hem och käkade lunch började himlen spricka upp och timmarna därefter har varit soliga och fina. Jag kände för att piffa upp lägenheten lite, så jag tog på mig stövlar och solglasögon och traskade ut i skogen för att plocka lite påskris!
.
.
Jag har dock inget påskpynt, så jag free-stylade lite med några av alla sidenband som jag har för att få lite färgklickar ;)
.
Just nu springer jag och Henke fram och tillbaka till tvättstugan, samtidigt som jag bakar bröd!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!