Valborg!

2011-04-30
Trevlig helg everybody!
.
Här befann jag mig igår! Det finns en slalombacke i närheten där vi bor. Så igår när jag va ute och sprang kände jag att det var dags att pinas lite extra. Det finns en väg bakom backen som är helt fri från snö nu, så där körde jag idioten några vändor...puh, ja det känndes ju att man lever. Sista vändan stannade jag på toppen och satte mig och tittade på utsikten. Som ni ser försökte få till ett panorama med telefonbilder, haha :P
.
Kvällen bjöd på en cykeltur till Ica, där vi fick provsmaka..
Så galet god!
Sen gjorde vi tacos och efter det försvann Henke till Stefan. Själv bäddade jag ner mig i soffan och kollade på film. Men så plötsligt plingade det på dörren. Klockan var typ nio på kvällen och jag blev sjukt nervös. Jag såg genom kikhålet att det stog två tjejer utanför dörren, men såg inte vilka det var. Så jag tänkte att det kanske var några som skulle på fest och hade gått fel. Men så när jag öppnade dörren var det ju Sofia och Victoria (dom bodde i samma korridor som Henke). Dom hade blivit rastlösa på kvällningen och tog en cykeltur för att hitta någonstans att hälsa på. Inte nog med det så hade de med sig en burk med chokladbollar. Så självklart släppte jag in dom ;) Så vi kollade klart på filmen och småpratade fram till tolvtiden. Väldigt trevligt med besök! :D
.
Victoria och Sofia på vår inflyttningsfest :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!