Påsk

2011-04-26
En liten snabbgenomgång av påsklovet pch varför jag inte slöat så mycket framför datorn. De få stunder som jag dokumenterat med min iphone bjuder jag på här:
  • Vädret var soligt och jag var snäll. Hjälpte till hemma med däckbyte, krattning, flyttade ved m.m.
  • Detta belönades med vin, jordgubbar och massa annat mums.
  • Har plöjt igenom många spel med familj och vänner. På bild är det en omgång labyrint med mamma, pappa och Lisa en fredagkväll :)
  • Kissekatterna har varit mysiga!
  • Grillpremiären var rejäl!
  • Igår åkte jag hem med lyxbussen. Extra breda skinnsäten är inte fy skam ;)
  • Hemma hittade jag en mumsig limpa i tre olika färger
  • Jag tog dessutom med mig snyggaste brännan till Umeå. Jag somnade i solen med leggings uppkavlade till knäna...vackert!
.
Nu kollar jag på big brother och försöker hänga mer i vad som hänt, eftersom TV11 inte finns i Söderhamn. Så jag har missat en vecka. Skandal ;) haha

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!