Kvällspyssel

2011-04-27
hej och hå, det blev dammsugning istället för promenad. Det blir dock ingen tvättning, insåg att vi inte hade så mycket tvätt så jag avbokade passet och väntar tills Henke kommer hit eftersom han säkert har lite mer tvätt med sig.
Jag har dessutom piffat upp min underbara pall såhär på kvällningen. Jag klädde om sitsen med ett av tygerna som jag köpte på röda korset härom veckan. Någong gång i framtiden ska jag måla om den också. Men vad tycks?
Nya och gammla tyget
.
Nu ska jag göra fruktsallad till middag!

2 Comments

2011-04-28 @ 08:21:43

Snyggt ! Ja, målar du pallen i ny färg, så blir det ännu större skillnad, vilken färg har du tänkt dig? Pyssla på i ert mysiga bo. Kram.

2011-04-28 @ 13:30:37

Tack! Jag funderar och funderar på vad jag skulle vilja ha för färg, men kan inte bestämma mig för vad som skulle vara snyggast. Jag skulle ju vilja göra om köksstolarna någon gång i framtiden också. Skulle ju kanske vara snyggt att göra pallen i samma färg. hmm, men målningen får nog bli ett projekt till hösten. Så då har jag tid att tänka ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!