Jag har det bra!

2011-04-05
.
Vaknade utan hjälp av väckarklockan idag.
Pigg och glad, slöade i sängen eftersom jag inte hade någon lektion.
Åt frukost, slöade.
Snörade på mig springskorna, svettades och var 1 min snabbare än tidigare tidtagning på rundan.
Duschade, slöade och åt lunch
Pysslade med skolarbete ett tag innan jag satte mig ute på balkongen i solen...och slöade.
Henke kom hem, gav mig ett post med deklarationspapper "Beräknat belopp som du ska få tillbaka: 4545:-"
.
Jo, jag har det nog ganska bra idag! ;)

3 Comments

2011-04-05 @ 23:28:45

Jag fick också 4,5!! Lyckliga vi!! ;)

2011-04-06 @ 13:16:24

Lilla livsnjutare där, så härligt du har det! Solen gör oss glada i Söderhamn också.

Kram, Mamma

2011-04-06 @ 16:49:43

Ja visst är det underbart Lina! Jag visste inte att jag ens skulle deklarera :P


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!