god morgon god middag god kväll

2011-04-27
Hejhejhejhej
Idag var vi visst lediga från skolan, så jag har haft en hel dag i min ensamhet. Idag har jag plockat och fixat i lägenheten, vart jag ut på en löprunda, lagat smaskig lunch och sen tänkte jag lägga mig och steka på balkongen. Men märkte snabbt att sommarvärmen som var i Söderhamn inte har kommit till Umeå, så jag kröp ner under min filt i soffan istället.
.
Nu har jag legat här ett tag och börjar bli rastlös. Funderar på att ta en promenad eller dra fram dammsugaren. Klockan 19:00 vankas det tvättning. Skulle ju var skönt att ha all städning och tvätt överstökad. Kanske får några extra flickvännspoäng av Henke när han kommer hit imorgon också ;)
.
.
Börjar sakna sambolivet lite för mycket snart. Längtar tills imorgon då allt blir som vanligt igen :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!