Längtar till helgen!

2010-10-25
Ikväll sitter jag här som en säck potatis. Har varit några rejält slöa timmar i sängen nu, men inte skäms jag för det!
Ibland måste man få göra någonting.
.
Helgen blev väldigt lugn, igen!
Jag var galet festsugen i lördags efter högskoleprovet. Men efter en dusch, ett glas vin och brist på fest så ville jag inget hellre än att köpa pizza och kolla på film.
Så det va så kvällen slutade. Jag och Henke gick till Ica och sen tog jag med mig en redig och fettig  från Pizzeria Maria. Sen kollade vi på underbara filmen Juno. Prima lördagskväll ;)
.
Denna veckas helg hoppas jag på att bryta mina vita veckor. Mest troligt kommer det komma besök från Sundsvall och då vill vi (jag) slå klackarna i taket!
.
Resan till Bulgarien i september 2009 är lätt bland det bästa ja gjort!
Jag kan ju minst sagt säga att det har förändrat mitt liv på flera sätt. Hade vi aldrig åkt dit hade jag väl aldrig haft någon som helst kontakt med dom underbara människorna

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!