En ganska vanlig måndag

2010-10-18
Men satan vilken träningsvärk!
Efter badmintonspelandet igår är min vänstra axel nu sådär härligt öm och stel. Men det är ju sån här smärta som man vill ha!
.
Annars kan jag berätta att det va helt underbart att cykla idag, så underbart att jag nästan njöt av att ta mig upp för mördarbacken påväg hem. Anledningen till att det va så bra just idag är för att min cykel äntligen är fixad. Kedjan har varit slapp i flera veckor vilket medför att cykeln hackar hela tiden och låter som en rishög. Men igår va Henke duktig och fixde till det där så idag gick det lekande lätt att cykla och växla. Wiie :D
.
För övrigt så va det en heldag med matte idag 08:30 - 16:00, tungt. Men vi började på sista kapitlet idag så snart är det över.
På lunchen tog jag en sbäng förbi bibloteket och lånade dom böcker som jag kommer ha till kursen jag ska gå när matten är slut. Har suttit och bläddrat igenom dom nu och jag längtar verkligen tills kursen börjar. Ska bli skönt att ägna mig åt något inom "mitt område" med lite grafiskt arbete. Däremot kommer det nog kännas konstigt att pyssla med sånt utan att ha mitt gamla underbara media-gäng med mig.
Man kan ju inte låta bli att sakna sånna här människor i klassrummet! :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!