LÄS = Idas undergång

2010-10-23
Då har man spenderat hela lördagen på skolan för att skriva Högskoleprovet. In och ut ur skrivsalen i 7 timmar.
Det kändes riktigt bra efter dom första delproven. Men såklart lämnade dom svenska läs-provet till sista passet.
OUSCH! Det va band det värsta jag vart med om. 50 minuter i helvetet.
Så jag räknar ju inte med att få ett enda poäng på den delen. Så om man ska tänka positivt kan det ju inte bli värre än så i alla fall.
.
Men nu är jag äntligen fri!
.
Ska jäsa med en dusch och korka upp vin, Because I'm worth it! ( eller hur mamma? ;) )
Såhär fint dricker jag vin ;)


Ser ni så vitt det är ute! Eller okej det är väl inte så vitt nu, men det va imorse! har hunnit töa bort medan jag satt i skolan hela dagen...

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!