Jag vann!

2010-10-19
Ni kanske vet att ICA har ett lotteri där man kan vinna om man handlar ICAs egna varor. Om man vinner så är det en röd lampa vid kassan som börjar blinka och tjuta när man ska betala. Flera gånger när jag har varit och handlat har folk runt omkring mig vunnit och jag har blivit så avundsjuk varje gång!
Men så för sisådär en halvtimme sen när jag va på älskade ICA Mariehem och handlade lite smått och gott (känner mig så vuxen när jag handlar mat) så drog jag självklart mitt ICA-kort (känner mig ännu mer vuxen när jag använder det) OCH LAMPAN BÖRJADE BLINKA OCH TJUTA!
Jag blev som ett barn på julafton. Fick världens längsta kvitto och som ni ser på bilden står det klart och tydligt VINST! Wohoo :D
.
Men vad vann jag då? Jag vann ett paket med 500g ICA Gott Liv Pasta, Underbart :D ! ! !
.
Ikväll ska jag fira med smörstekta kantareller ;)
.
Fint avslut på kvittot :D

4 Comments

2010-10-20 @ 20:03:02

Men Ida!!!

GRATTIS! herregud vad kul. Jag skulle också vilja ha lampor som blinkar och tjuter för vinst när jag handlar, men jag har inte ens ICa kort (snattar man kan man ju ha turen att vara med om blinkande lampor och tjut men jag är inte så snabb så jag skulle inte kunna springa därifrån tillräckligt snabbt för att komma undan med mitt snatteri) OBS! för att göra det tydligt så är snatteri fel, inget jag uppmuntrar.

Men en ica vinst! herregud ida, nu kommer du aldrig överge ICA iallafall. Stig och du forever!

Jag har inte ens ICA

2010-10-20 @ 20:34:55

Tack syster!

Haha, nej snatteri är fel fel fel men blinkande lampor är underbart ;D

Jag är Stigs störtsta fan!

2010-10-21 @ 00:46:14

Grattis :) Ja, man blir ju verkligen jätte förvånad att du går och vinner ;) Typiskt Ida Blad!

2010-10-21 @ 07:47:33

Tack Isabelle, hihi ;D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!