Här hittar ni mig!

2010-10-28
Välkommen till min enkla boning!
.
Ja, såhär bor jag nu för tiden. Ni får en enkel rundvisning, finns inte så mycket mer att visa.
Jag passade på att ta lite kort nu när det är städat. Har återigen spenderat min lediga torsdag åt att vara sådär redigt huslig. Ni ser väl vad golvet skiner? Det är sopat och skurat. Så nu ska väl inte Lina kunna få nån dammchock när det är dags att kasta ner madrassen där imorgon ;)
.
Badrummet är också rent, men jag ville inte ta något kort där för det hänger massa tvätt därinne. För inte nog med att jag har städat så har jag sprungit fram och tillbaka till tvättstugan också. Så garderoben är också ren och fräsch.
Hualigen vad hurtig jag känner mig!
.
Ska vara ännu mer av en hemmafru idag också. Nu ska jag sätta mig och ringa lite viktiga samtal och fixa vuxengrejer.
Sen är det dags att fylla på lite i kylen. Vill ju inte att jäntan ska svälta när hon kommer. Måste köpa tandkräm också. Så att jag inte skrämmer bort henne med omysig andedräkt ;)
Sen när jag är klar med alla dessa vuxna sysslor är det matteboken som skriker på mig...suck!
.
En ganska vanlig torsdag idag alltså.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!