God afton!

2010-10-17
Nu tänker jag bryta isen och tillfredställa nära och kära som jag har flyttat ifrån.
Ni vet ju redan att telefonsamtal och Ida Blad inte går ihop alla gånger så nu kan ni få veta vad jag gör genom att kika här också!
Så vad gör Ida Blad en kväll som denna?
Just nu är jag hur slapp som helst. Ligger i sängen och kollar på tv med datorn på magen. Annars idag har jag spenderat så gott som helda dagen i sällskap med Henke, Alex och Matilda. Vi rullade iväg till IKSU och spelade badminton klockan tio imorse. Hurtig och väldigt roligt!
Sen blev det en tur till Ersboda och efter det fika uppe hos Alex. Dom bjöd på wienerbröd och jag bidrog med mammas hallonsaft, mums!
Ja det va väl vad jag orkar skriva nu. Är egentligen inte så förtjust i att skriva men om jag skulle skriva mer skulle det ändå bara bli ordbajs. Så jag håller mig till Less is more ;)
Hörshej!
Nu tänker jag bryta isen och tillfredställa nära och kära som jag har flyttat ifrån.
Ni vet ju redan att telefonsamtal och Ida Blad inte går ihop alla gånger så nu kan ni få veta vad jag gör genom att kika här också!
.
.
Så vad gör Ida Blad en kväll som denna?
Just nu är jag hur slapp som helst. Ligger i sängen och kollar på tv med datorn på magen. Annars idag har jag spenderat så gott som helda dagen i sällskap med Henke, Alex och Matilda. Vi rullade iväg till IKSU och spelade badminton klockan tio imorse. Hurtig och väldigt roligt!
Sen blev det en tur till Ersboda och efter det fika uppe hos Alex. Dom bjöd på wienerbröd och jag bidrog med mammas hallonsaft, mums!
.
.
Ja det va väl vad jag orkar skriva nu. Är egentligen inte så förtjust i att skriva men om jag skulle skriva mer skulle det ändå bara bli ordbajs. Så jag håller mig till Less is more ;)
Hörshej!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!