Beroende

2010-10-19
.
Ja det är illa, jag är beroende av att spela Spindelharpan!
Jag spelar det så gott som varje gång jag sitter vid datorn, dessutom har jag det på telefonen också så jag brukar spela det där också. Kollade på statistiken över vunna spel här på datorn. Trots allt detta spelande så har jag bara klarat av att vinna 3% av alla gånger jag spelat, haha.
.
Men vid tillfällen som detta är det ett bra sömnpiller i alla fall. För lite tankeverksamhet kräver det och nu är det dags för mig att stänga ner och sova. Hoppas bara att jag inte drömmer konstiga och läskiga drömmar inatt. Speciellt eftersom mitt sovsällskap befinner sig typ 70 mil härifrån. Men jag drar igång lite jäsig musik så ska jag säkert överleva det här ändå ;)
.
God natt!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!