Tillägnat Svenny Jensson!

2010-11-18
Jag vet att det har varit dålig aktivitet här den senaste veckan, förlåt Jenny, förlåt.

Nu sitter jag i skolan och skriver en snabb liten uppdatering tillägnad fröken Jenny Svensson som sitter hemma i Söderhamn och undrar vad jag hållerpå med, eller? ;)

Jag pryder detta inlägg med en av anldningarna till att jag varit insnöad den senaste tiden:
 


Tadaa! Mitt senaste storverk!
Vi har haft en layout-uppgift på den nya kursen och jag kände att det passade mig som handen i handsken.
vi skulle göra olika tidningsuppslag. Två uppslag med traditionell layout och två upplag med lite mer framåtsträvande/oväntad/aktiv layout. Jag blev ritkigt nöjd med alla mina uppslag med det som ni ser här ovanför är jag mest nöjd med.

Idag har vi fått en ny uppgift, eller det är mer som ett projekt för det är lite större. Men jag har fått ett jätteroligt ämne så jag ser sååå mycket fram emot att hugga in och börja pyssla igen.
Men nu ska jag cykla hem och läsa på lite, sen kommer fler uppdateringar om tiden som gått!

2 Comments

2010-12-01 @ 22:40:02

Tack för inläggsregnet som äntligen kom här! ( dock för längesedan nu men men så är det när man är dum som en nöt, hii) Och tack för att jag fick ett inlägg tillägnat mig :D



Vad glad jag blir när jag ser att du är kreativ Ida, det är något som jag älskar hos dig. Påhittig och finurlig är vad du är!



PUSS

2010-12-01 @ 23:16:07

Hihi, tack stumpan!

Ja det är kul att vara kreativ igen. Dock saknar jag att ha er runt omkring mig, mina underbara inspirationskällor! :D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!