Noll

2010-11-24
Idag har jag ingen inspiration till mitt projekt. Men det måste jag få snart så jag kan komma igång på riktigt.
Sitter i skolan nu och laddar inför redovisningslektion som börjar om typ 20 min. Vi ska redovisa vårt studiebesök för alla andra och jag hoppas verkligen att min grupp hinner redovisa idag. Annars kommer vi göra det på fredag, men det vore skönt att ha det överstökat när vi ändå är klar med allt.
jaja, får hoppas på det bästa och se hur det slutar :)

Förövrigt så drog jag ur min antennkabel ur tvn idag!
Igårkväll insåg jag att jag måste få bättre diciplin när det gäller pluggningen. Mycket skyller jag på att jag inte kan slita mig från tvn när den väl är igång, så nu ska det vara död ett tag framöver!


1 Comments

2010-11-24 @ 13:10:15

Heja Ida!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!