Lyckat?

2010-11-04
Cyklade iväg en sväng till Ersboda tidigare idag. Jag besökte endast Röda Korset och Rusta så det är inget speciellt med det, men detta förgyllde min cykeltur hemåt:

Den här bilden är från google maps. Har med den för att visa hur det vanligtvis ser ut.
Det här är alltså bilvägen, cykelvägen till höger är den som jag färdas på.



När jag närmade mig så var det lite mer livat än vanligt som ni ser.
Jag såg blåljus från polisbilar och blev nyfiken så jag smög upp
mobilen och tog några odiskreta kort.
Snabbt därefter cyklar jag förbi detta vrak!
Lastbilen som uppenbarligen VAR ganska hög hade alltså klämt
sig under den där bron som ni såg på första bilden.


Så här såg det ut under bron. Såg den här bilden på lokaltidningens hemsida.
.
Jag cyklade förbi detta lite extra långsamt och småflinade för mig själv.
Visst är det synd om lastbilschaffisen och alla pengar som flyger iväg i och med att lastbilen gått sönder.
Men hur smidigt är det då?
Tydligen händer detta ganska ofta vid just den här bron också. Så det gör det extra roligt. Ni får kalla det underhållning eller vad ni vill. Jag roas i alla fall av skadeglädje när jag tittar på bilderna! ;D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!